Historia marki RCS zaczęła się w roku 1991 w Jeleniej Górze, gdzie firma początkowo skupiała się na wdrożeniach systemów księgowych i sprzedaży sprzętu IT.Aktualnie RCS to prężnie rozwijająca się agencja nieruchomości działająca na terenie Dolnego Śląska. Firma skupia się przede wszystkim na pośrednictwie oraz obrocie nieruchomościami.
Nasi pracownicy to wykwalifikowani specjaliści z wieloletnim stażem, którzy sprawnie przeprowadzą Cię przez proces kupna lub sprzedaży nieruchomości.
Wieloletnia obecność na rynku, tysiące zadowolonych klientów i setki obsłużonych transakcji to nasz największy atut. Zaufaj fachowcom z doświadczeniem.
Jasne warunki współpracy i pełna przejrzystość całego procesu sprzedaży. Z nami dokonasz transakcji i dowiesz się, jak działamy, aby zadowolić naszych klientów.
Akt notarialny nabycia nieruchomości w drodze kupna, darowizny lub spadku, aktualny odpis z księgi wieczystej, zaświadczenie o braku zameldowanych osób w lokalu, dokument o braku zadłużenia i braku zaległości z tytułu czynszu oraz opłat eksploatacyjnych.
Twoja współpraca z RCS rozpocznie się niezobowiązującym spotkaniem z lokalnym agentem, który przedyskutuje z Tobą cel jaki chcesz osiągnąć sprzedając nieruchomość oraz zada szczegółowe pytania dotyczące nieruchomości.Opierając się na zebranych informacjach agent przedstawi szacunkową wycenę nieruchomości i wytłumaczy strategię promocji nieruchomości.Następnie zajmiejmy się w Twoim imieniu pozycjonowaniem nieruchomości na rynku, wizytami potencjalnych kupujących oraz negocjacjami. Kiedy sprzedaż zostanie uzgodniona z kupującym, Twój agent wesprze we wszelkich formalnościach prawnych do skutecznego zamknięcia sprzedaży.